TolkePlan bog til FAQ visning. Viser at det er oplysende at læse FAQ til at løse egne spørgsmål.

En FAQ til alle de gode spørgsmål

De hyppige spørsmål

Hvorfor kan jeg ikke oprette en Kunde/Tolk

TolkePlan bruger e-mail som login og det er sandsynligvis fordi mailen er brugt af en anden kunde/tolk et andet sted.

Løsning: mailen skal være unik så sikre dig at mailen ikke er brugt andre steder i systemet.

Glemt kodeord

Løsning: ved login trykkes der på knappen "glemt kodeord" og brugeren vil få til sendt en ny kode. Copy paste koden in da det skal være præcist. Herefter vil du kunne vælge din personlige kode.

Helligdage passer ikke

I TolkePlan vedligeholder i selv helligdage, tjek dem minimum ved årsskiftet.

Løsning: Gå ind under indstillinger og vælg fanen helligdage. Tryk på tilføj helligdag oppe i højre hjørne. Udfylde med sigende navn også vælges dato begynd kl. 00:00 og dato slut kl. 23:59 og tryk på opret helligdag.

De knap så hyppige spørgsmål

Hvorfor kommer der ikke timer over i timeregisteringen?

For at der bliver overført timer til timeregisteringen er der to kriterier der skal være opfyldt.

  1. Timeregisteringen skal være åben
  2. Der overføres et tal der er større 0

Løsning: Tidsregisteringen for perioden skal være åben tjek det først. Det er sket at der er indsat 0 på tolkens timeløn. Derved vil systemet regne timer X 0 som giver 0 og derfor kommer der ingen timer over i registreringen. Sørg for at celler der ikke bruges er blanke!